Dgull yüzüstü yatmanın keyfini çıkar biz 23+4 teyiz bi sağ bi sol o eski yatmalarımı özledim 🤭 ne zaman ki yüz üstü yatamamaya başlarsın kendini rahatsız hissedersin o zaman dikkat edersin kuzum. Gerçi uyurken için rahat olsun bebeğinde sende rabbime emanetsiniz ikinizi sağlığı için nasıl yatman sağlıklıysa o şekilde uyuyorsun zaten 😌