Baykan Merhabalar ben 12 . Haftamda kontrole gıttım cınsıyetıne kız dedı dr. Yüz de yüz durumudur o kadar küçük anlaşılır mı acaba
MYstryy Baykan ilk gebelikte 13 haftalikken kiz dedi 17 de pipiyi gorduk. Yanilma payi olabiliyor o haftalsrds cnm en iyisi 15 den sonrası
Biricik93 Baykan evet…bendede 14 haftasinda gitmiwdim bana kiz dedi kendimede gosterdi..resmini bele cekti😊
Esilakck Baykan bana söylemedi doktorum bakmadı bile erken diye net 1 ay sonra söylerim dedi biraz daha bekleyin bence