balyanakoglum Kızlar 24 haftalık oldum. Çalışan anneyim mutlaka süt sapma makinesi lazım olacak diye düşünüyorum. Bunu e bebekten buldum alsam mı sizce erken mi. Bir de gümüş kapak baya indirime girmiş ne dersiniz😊 https://hizliresim.com/1nU9GM https://hizliresim.com/H512vH
Aynurr16 balyanakoglum gümüş kapak baya baya indirimde acaba gerçekmi kullanan varmıdır o markayı gecen baktığımda başka yerde 300 lira gibi bi fiyattı
saramomy balyanakoglum süt sağma makinesini alabilirsin gerçekten fiyatı uygun ama gümüş kapağın 999 ayar olanından ve xl olanından almanı öneririm ben normal boyutunu aldım biraz küçük oluyor