Arkadaşlar test yaptım çift çizgi çıktı daha sonra kan verdim 102 sonrasında 256 cıktı benim sormak istediğim arada kasıklarımda adet olacak gibi şancı oluyor bu normal mi?ayrıca doktor kontrölune henüz gitmedim aile sağlık ocağına gittim oradaki doktor çok heveslenme dedi şu süreçte hastaneye gitmelimiyim yoksa kan değerimin artıp artmayacağını takip mi etmeliyim?korkuyorum dış gebelik yada kimyasal gebelik olmasından tecrübesi olanlar yazabilir mi?ayrıca bu süreçte alttan muayene yaptırılmalı mı?şimdiden cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ederim