Eomrk3 teşekkür ederim amin inşallah🤗 .. şöyle diyeyim çevreden hep yok sezaryen yapıyor oyle böyle diye duyumladığım oldu olmadı değil ama yakın akrabalarım onda hep normal doğum yaptı ben kendisine sezaryenden korktuğumu söylediğimde bana neden sezaryen düşündüğümü normal doğum varken onu en son çare olarak düşünmem gerektiğini söyledi ve normal doğurursun sadece biraz sabır işi bu hemen pes etmemek lazım anneler ufacık agrıda hemen sezaryene dönüyo sabredemiyo falan dedi ve normal yapıcaz dedi inşallah dediği gibide olur bi aksilik yaşamayız bebegımle....uzun olucak ama bir kerede telefon konuşmasına şahit oldum doğumhanede bi bayan vardı normal doğum için yatırılmış ama sezaryen istiyomuş ısrarla kendisini aradılar ve beklesin daha çok erken normal yapabilir diye konuşuyordu yani benim bildiklerim bukadar tabi ben bu durumu ne ile atlatıcam fikrim yok şuanlık gidişat normal gözüküyo ama mutlaka doğum hikayemi paylaşırım doğumdan sonra🤗