Kızlar merhaba 26+3 haftalık hamileyim bebeği çok fazla aşağıda hissediyorum oturup kalkamıyorum iç bacaklarım ağrıylr yan yatamıyorum sadece düz yatabiliyorum. Erken doğum belirtisi olabilir mi bunlar ? Çarşba günü randevum var ama ağrım devam ederse gideceğim gibi duruyor