Myssr kızlar biraz üşüttüm sanırım. gece hem üstümü açmışım hem tişörtüm falan toplanmış kasık ağrım var biraz azaldı ama yapılacak bişi var mı doktora söylesem mi bilemedim yaşayan var mı?