kızlar..Öncelikle rabbim herkese hayırlısıyla,sağlıkla evladını kucağını almayı nasip etsin 🙏 ilk gebeliğim de kalp atışları yoktu düşürdüm.ikinci gebeliğim 25+5 de erken doğum oldu rahim açılmasından dolayı ve bi hafta yaşayabildi oğlum😌 Şimdi 35 haftalık prensesim bekliyorum🥰serklaj yapıldı 14.haftada o gün bugündür hep yatıyorum ..Daha fazla uzatmayım ama paylaşmak istedim ..Şimdi kızımın ismine karar veremiyorum😊 Eşim Zehra istiyor ananesinin adı.Ben Azra istiyorum .Ama onu kırmakta istemiyorum.
Azra Lina ,
Zehra Alin, Zehra Lina ,Zehra Liya
Karar vermeliyim artık neredeyse son haftama geldim kızımın adı yok😌