Sermec27 sağol canım Allah en kısa zamanda sanada nasip etsin yeni gebelik iyileştiriyor ama unutturmuyor bunu söyleyebilirim kucağıma alınca nasıl hissederim bilmiyorum şuan cok stresli geçiyor gebeliğim sürekli dua ediyorum bişey olmasın diye Allah a emanetiz benim doktorumda 5 e girerken erkek dedi dün başka doktor görmeyince şaşırdım benim için cinsiyetin önemi yokta yinede sormak istedim :)