Bu zamana kadar hic ilac kullanmadim doktor istersen kullan diye ilaclar takviyeler verdi fakat ben yanlis bir sey olacak diye korkumdan icemedim ilactan tiksindim benim gibi olan var mi yanlis mi yapiyorum gebeligimin iyi gittigini soyluyor doktorum