Lamia65 Merhaba herkese🖐️ Dün doktora gittim.Doğum şeklimizi öğrendim. Benimki Normal doğum olucak inşALLAH🤲 Peki sizin nasıl olucak? Bide hurma yemelimiyim? 31 haftalığım.
Nur5495 Lamia65 bebek kanala girmiş mi yani? Bende 33 haftalığım ama daha doğumla ilgili konuşmadık. Burda okuyoruz bebek dönsede tekrar makat gelişli dönebiliyormuş. Daha erken değil mi doğumu konuşmak İçin, bilmediğimden soruyorum yanlış anlamayın.
ecembugra53 Lamia65 benim ki de normal Doğum hırma suan erken başlama yumuşama yapıyor günce sadece 1 tane ye canım dağlık açısından faydalı 35. Ten itibaren her hafta tekli sayılarla attır
Bonnusimo Lamia65 30 haftalıgım doktorum banada normak dogum bir ay sonraki kontrolde dogumla ilgili konuscaz dedi catı muayenesi yapmaz heralde 34.haftada değil mi
Ebruaybars Nur5495 aynen bnm 32. De doğum pozisyonu almıştı 35 de makat geliş oldu tabi 36 da tekrar döndü şükür ki bı de çatıya fln da bakmadan çok erken demiş normal olacağını bana da 37 de normal görünüyor ama doğum zamanı herşey değişebilir bebeğe bağlı bu durum dedi kimse bilemez dedi ve şu an 40+0 im gelmezse suni sancı o da olmazsa sezeryan olacak herşey hala belirsiz
Bvzzz Nur5495 her an herşey değişebilir hamilelik bu canım sonuçta ben 37 haftalığım daha konuşmadık düşün 😂
Lamia65 Nur5495 ya öylemi ben bilmiyordum canım. Bilmiyorum ki doktorum öyle söyledi. Ultrasonda bebek normal doğum için uygun dedi. 5 hafta sonra yine gidicem. Ama şuan normal doğum için uygun pozisyonda dediler
Lamia65 ecembugra53 inşALLAH🤲 canım. Salıkla al kucagina🤲 Kaç haftaliksin? Çok sağol canım🥰 öyle yaparım
ecembugra53 Lamia65 amin canım 😊❤️ Bende 32 ye gircem bu hafta Rabbimin hayırlısıyla 35 ten sonra hurma yemeye başlıcam Doğuma yakın artıracam canm cunku direk Rahmi yumuşatıyor bebek için suan riskli ama doktorum sağlık açısından günde bi tane yersen cok faydalı demişti Suanlık canım sende öyle yap 😊🥰
ZEHRASEYMA Lamia65 kacinci haftada ogrendiniz dogum seklinizi ve neye gore normal dogum dedi doktorunuz
Lamia65 ZEHRASEYMA Dün öğrendim 31 haftamda. Bebeğin pozisyonuna göre söyledi canım.Şimdilik öyle.Sonra değişirmi bilmem