buseyusuf27 ben havalar çok sıcak diye 2 gündür aşırı soğuk su içtim buzlu keşke kendimi durdurabilseydim tabi,sonrada boğazda yanma oluştu sanırım tahriş oldu ,covidden korkuyorum ama ne ateş ne de eklem ağrısı hiçbir şey yok o yüzden bir iki güne boğazı geçirmek için cabalayayim diyorum