prensesimolacak
Benim eşim de tam tersi aşırı derecede kız istiyordu. Hamileliğimi öğrendiğim günden başladı hatta kız mı acaba kız mı acaba diye sormaya. Cinsiyetini öğrenmeye gittiğimiz gün erkek olduğunu duyunca biraz şaşırdı, azıcık üzüldü bence. Ama aradan bir gün geçmeden kabullendi. Şimdi doğsun diye can atıyor, heyecandan ne yapacağını bilmiyor. İçinde hala bir kız isteği olduğunu biliyorum, ben de kız bebekleri çok severim ama erkeği de benimsedi. Eşinizin böyle düşünmesi çok yanlış ve üzücü. Keşke öyle düşünse bile bunu dile getirmeseydi. Ama ben bu düşünceyi kafasından sileceğine inanıyorum 🙄 Yani umarım öyle olur. Evlat sonuçta 🤷🏼♀️