Eha1 cigdemoktav ben gtttim bir kere emine diye bir doktr varmış ordaki bayan ben çok memnjnjm dedi size söylemek istedim benm doktorum da çok iyi ama o daha iiiymis doğumum olacak orda hafta içi o yüzden çok gtmedim ama.ilhilo ebelri güler yuzlu
Neslihankk cigdemoktav Ben gidiyorum Randevu bulmak zor tabi ama randevu talebi oluşturunca rahat oluyo Doktorum Gizem berfin Uluutku devlet hastanelerine göre gayet güzel ilgileniyorlar doğumu da orda dusunuyorum tek kişilik özel odada doğum yapiyosun baya avantajlı yani 🤗
cigdemoktav Cubeee ya ne güzel maşallah , hangi doktora gidiyorsunuz bende yeni taşımdım buraya gitmeyi düşünüyorum da randevu alıcam nasipse.
Eminenurturkkk cigdemoktav Ben 3 haftadır gidiyorum hep farklı doktorlara denk geldim ama üçü de güzeldi
Cubeee cigdemoktav doktorlar poliklinikler arasında değişim oluyo devamlı oyüzden aynı doktora denk gelmek zor ama burcu uçar ve demet hanımdan çok memnun kalmıştım emrah beyden hiç memnun kalmadım malesef.
Eha1 cigdemoktav çok teşekkür ederim benm.doktorum burcu ucardi ama emine hnimdan çok memnundu bayan .
cigdemoktav Neslihankk çok teşekkür ederim bende araştırma yapmaya başladım hayırlısı olsun hepimiz için ,doktor hastane çok önemli gerçekten .
Eminenurturkkk cigdemoktav denk gelmiyrodu malesef bazen gebe doktorlari jinekolog bazen kısır bölümüne baktıkları için
Hilalgc Bende gidiyorum 6-7 kere gittim simdiye kadar daha aynı doktora denk gelemedim doktorlar değişiyor sürekli ama inannin gittiğim bütün doktorlar çok iyidi çok memnun kaldım ben şimdi.persembe gene gidicem.rsndevu aldım gene başka doktor
Neslihankk Cubeee emrah beyi bende tavsiye etmem yanlışlıkla jinekolojide randevu aldim çok afedersiniz itin g*tüne sokup cikartiyo tersliyo soru sorduğunuz zaman isim var beklermisiniz diyo sizi konusturmuyo bile resmen bende azarladım o şekilde yapınca dengesiz bi doktor
Cubeee Neslihankk evet bende bebekle ilgili soru sorduğumda cevap vermiyo bekle ben bitirim kontrolü diyo cevapta vermiyo sonrasında ama diğer doktorlar ultrasonda bakarken gösteriyo anlatıyo sonucta merak ediyoruz bizde
Damlamm Dogumu gittiginiz doktormu yapıyor acaba yoksa o an dogum icin acilden giris yaptiginizda nobetci hangi doktor denk gelirse omu doğuruyor acaba