MYstryy Busra066 biraz halsizlik yorgunluk oluyor uyku duzenim degisti ama iyiyizzz. 15 hafta 3 günlükken 16 cm 130 gr bir prenses oldugunu ogrendik 🌸
Bebek-geliyor Busra066 13+5 de erkeğe benziyor demişti ama emin değilim dedi çarşamba tekrar kontrolüm var bu kez gösterir sanırım 🐣
Hifask44 Kızlar 16 haftadan itibaren doktor kilo ve gelişimi ile ilgili bilgi veriyor yoksa bizim mi ilk defa bakıldı
Zeynep_cagdas Hifask44 benim de ilk defa 16 haftada boy ve kilo söyledi canım. Daha önceleri çok çok küçük olduğundan söylemiyorlar galiba.
Hifask44 MYstryy aynen rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip eder inşallah rabbim isteyen herkese versin ikinci gebeliğim ama sanki ilk gibi heyecanı
MYstryy Hifask44 benimde 2. Gebelgm ilki kayıp oldu malesef. Cok fazla heycan olmuyor bende ilkinee cok vardi bunda kucaga alana kadarda olmicak heralde insan bir kere kaybedince heves heycn kalmiyo sanirim🙄
Hifask44 MYstryy evet seni çok iyi anlıyorum çünkü aynı duyguları yaşıyorum çünkü her an birşey olacakmış gibi
MYstryy Hifask44 aynen cnm ama rabbim buyuk yicek ekmekleri varsa dogacaklar allahin iznyle 😊 sen ogrendinmi cinsiyet
MYstryy Hifask44 ne guzel.bir.kiz.bir erkek. 😊 ilkim erkekti benimde oglum cennet kusu oldu kalbimde buyutuyorum onu. Buda kiz.olucak nasipse aynen oyle kiz evlat bi baska oluyor