Dilara06 benim ağrım 13. Haftaya kadar oldu çok korkmuştm her gittiğimde soruyodm bebek kendine yer acıyo baskı yapıyo geriliyo damarlar demşti doktor hiç birşey çıkmadı şükür hatta adetten 4 gün önce kasık ağrımla şüphelenp hamile olduğumu öğrendim :) bu haftalarında heran adet olcakmş gibi ağrı normal geçmeyen şiddetli tek taraflı ağrın varsa doktora gitmelisin