balperisi_71 ben yeni geldim diyarvakıra , önce memorial Neval hanıma gittim direk çatlatma iğnesi vurdu bende polikist över var tüplerle falan hiç bakmadı 2 yıllık evliyim bu arada , sonra Hakan hocaya gittim adet olunca hemen rahim filmi istedi ki bence iyi yaptı tüplerim kapalıymış açıldı ilaçla işte bekliyorum bu ay başını inşallah olmam ama instagramda falan baya meşhur Hakan hoca yorumlar çok iyi safariden de bakabilirsiniz