Sadeceeolsunn Dün doktor konrtroluna gittim çatı muayenesi oldum normal doğum yapmamfa hiçbir sıkıntı yok dedi doktorum çok şükür ama 1 cm bile açılmam yokmuş, suyumda da fazlalık varmış. Ben nasıl doğurucam benim gibi olan var mı
Ebruaybars Sadeceeolsunn bnmde hiç yoktu 38+2 de ve 39+2 de gittim alttan muayene yaptırmadım bilmiyom şimdi salı günü 40+2 oluyorum bakalım o gün kontrol edecek alttan insaAllah vardır açıklık yoksa eğer suni sanci yada sezeryan yarışı verecek
ecembugra53 Sadeceeolsunn bol hurma ye 7 tane gümde sıcak duş al eğil yerleri sil evde bol hareket et canım
-semadefne- Sadeceeolsunn merhaba benimde hiç yoktu açılma hatta kızım 41. Haftada dünyaya geldi ve doğum suyum geldi diye gittim Hiç açılma yoktu kesede ufacık bir sızıntı oluştuğu için gelmiş sıvı açılma tam 18 saat sürdü benim o yüzden sıkma canını dolu dolu haftan bar önünde hayırlısını dile Be bi sıkıntın yoksa yürüyüş yap yavaş yavaş❤️
Fatmanur17 Evde bol yürüyüş yap sukuat işlemi yap otur kalk merdiven in çık ılık suyla dus al ve bol bol hurma ye (eğer inanıyorsanız tabiki herkezin kendi tercihi eşin bir kağıda Abese süresinin 19 ve 20 ayetlerini mürekkepli bir kalem ile kağıda yazıp suya bırakın ve o sudan siz için bu rahiminizin açılmasını saglayacaktir. Bu ayetler Kuran’da rahimin açılması için olan ayetlerdir.) Veya eğer duyduysaniz Fatma anamızın otu diye bir bitkiyi sancı başlayınca suya konur ve o suya 1 yasin 3 ihlas 1 Fatiha Felak ve Nas süreleri okunur ve bir yudum o sudan icilir. Ve o ot açıldıkça seninde rahmin açılır. Ben bu şekilde doğum yaptım ve 10 santime kadar acilmam oldu çok kolay bir doğum gerçekleştirdim🙂