Esselamualeykum hanımlar 12 haftalığız ve covidim 2 gün kaldı karantinanın bitmesine ve alt bölgemde aşırı bir ağrım var bıçak gibi giriyor 10-15 Sn sürüyor nefesim kesiliyor magnezyum içiyorum ama nafile oturunca felaket bir Ağrı giriyor ancak yatınca geçiyor kese arkası kanamam vardı iki haftadır evdeyim kontrole de gidemedim , var mı böyle bir ağrı yaşayan erken dönemde ?