Kızlar 23+3 gebeyim 10 kilo aldım normalde zayıf bir insandım ve böyle hızlı kilo hic almadım bundan dolayı mı bilmiyorum yaklaşık 3-4 haftadır devamlı geçmeyen bir sırt ağrısı var sadece sırt üstü yatınca rahatlıyorum ama devamlı sırt üstü yatamıyorum da bebise zararlı diye. Ayakta otururken yan yatsam bile devamlı gecmeyen ağrı var çıldırcam artık ağlıcam nerdeyse sinirlerim bozuldu devamlı huzursuzum. Ne yapabilirim doktor yapacak bisey yok diyor ben böyle doguma kadar ne yapıcam 😣