Aaayseeee Merhaba 3 yaşında bir kızım onda hiç bir sorun olmamıştı. 2. Çocuğu istiyorum ama 2 oldu kürtaj oluyorum. Biri boş gebelik diğeri kalbi durdu 9 haftalık. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba 2. Ye çocuğum olur mu?
Tugce1803 Aaayseeee Çocuğun olmuyor değil oluyor ama bir sorun var demek ki. İyi bir doktora gidip muayene olun birçok sebebi olabilir.
Cngul Aaayseeee benim bir tanıdığım böyle oldu ik çocukta sorun yoktu 2 ve 3 üçüncude aynı sizin gibi oldu genetik bolumune gitti pıhtılaşma sorunu cıktı
Esmaemir17 Aaayseeee Merhaba benim yengem de 2 kurtaj oldu zorunlu.Bir tane bebeğinide 6 aylıkken neden kaynaklı olduğunu bilmiyorum ama erken doğumla kaybetti.Daha sonra tedavi gördü.Uzun bir tedavi görmedi.Şimdi çok şükür 3çocugu var🤲🏻Rabbim sizinde yardımcınız olsun inşallah🤲🏻
Aaayseeee Tugce1803 Şimdi son düştüğümden sonra genetiğe gideceğiz araştırma yapılacak. Genelde hep kan pıhtılaşması ile hamilelik sonlanmış bende kan pıhtılaşması olsa 1. Çocuğum olmazdı diye düşünüyorum sonradan kan pıhtılaşması olur mu acaba?
Tugce1803 Aaayseeee Kalıtsal bir bozukluk da olabilir, ilk kızınızda etkilenmemiş diğerlerine etki ediyor olabilir ki genetiğe gidecekmişsiniz zaten🤲🏻
Hifask44 Aaayseeee bende aynısını yaşadım sizinle ama sizin gibi düşünmedim açıkcası şuan yine hamileyim ve kan sulandırıcı kullanıyorum şükür bir sorun olmadı 16 haftalık olduk bile
halitefe Aaayseeee o dönem vücud etkilenmemiştir pıhtılaşma dan çocuk sağlıklı doğmuştur sonrakilerde etkilemiş bunun örneği oldukça fazla kan pıhtılaşması illa her çocukta düşüğe sebep olmuyor
Ayseg1 Aaayseeee canım bende Bi çocuğum oldu ikincisi 6 ay sonra oldu boş gebelik oldu kürtaj oldum hiç korunmadık tam 1 sene dolunca oldu. Yanlış yönlendirmek istemem ama ben soğan kürünü yaptım ertesi ay hamile kaldım.
Aaayseeee Cngul Gerçekten mi çok sevindim bunu duyduğuma böyle birşey olmaz herhalde diye düşünüyordum. inşallah dermanı olan bişey olsun teşekkür ediyorum 🤲 Bende yarın gideceğim genetiğe.
Aaayseeee Hifask44 ilk çocuktan sorma kaç kere kürtaj oldunuz? Birde ilk çocukta kan sulandırıcı kullanmış mıydınız ?
Cngul Aaayseeee aynen canım git mutlaka geçmiş olsun benimde bir kurtajim var pıhtılaşma sorunum cıktı
Esmaemir17 Aaayseeee Valla ne tedavisi olduğunu bilmiyorum ama bebek tutunamıyordu hemen düşük ile sonuçlanıyordu😞
Aaayseeee Ayseg1 Bende yaptım sağon kürünü 2 kere bi ilk kızımda birde bu son gebeliğimde Ramazan’dan önce yapmıştım. 2. Kere kürtaj olunca tedirgin oldum bakalım inşallah sorun çıkar ortaya. 3. Ye aynı şeyi yaşamak istemiyorum