dilanhayat27 Kızlar oğlum göğüsden emmediği için göğüs pompası almaya karar verdim Mamajoonun elektrikli ikili göğüs pompasını kullanıp memnun kalan varmı acaba
Gamzeasaf Ben kullandım 200 lirada para vermiştim o zaman hiç beğenmedim memnun kalmadım bozuldu bişeyler oldu para çöp kendide çöp oldu