Meral-5866 Günaydın anneler. 2 gündür bebeğim sol tarafımda toplanıyor. Karnımda Bi çıkıntı oluşturuyor. Agrı yapıyor Elimi koyunca sert oldugunu görüyorum. Bu gün içinde birkaç kez oluyor. Yaşayan anneler lütfen tecrübenizi paylaşırmısınız?
Bus_ak18 Meral-5866 kaç haftalıksın bendede oluyor sürekli kocaman kabarıyor canımu yakacak şekilde bende elimi koyuyorm ittirmesin diye 😊
MAsim Meral-5866 benim de birkaç gündür sağ tarafta toplanıyor. Bilhassa dokununca, elimle hafif hafif bastırınca oluyor. Ben iyi bir şey sanmıştım bunu, ilk hamileliğim olduğu için tecrübem yok, kötü bir şey mi?
esengl_ MAsim Sakın bastırma canım bende senin gibi hissetmek için oynasın diye bastiriyordum sancı ve kasilmalarim olduğu için soktora gittim dedi sen bebeği aşağı itiyorsun ben doğum hane de yapıyorum o hareketi dedi sakın yapma dedi
emine86 icegul dr nuza danışın ilk hamileliligimde oğlumda 29. Haftada aynısını yaşıyordum kanala girmiş erken doğum belirtisi demişti dr m muayene esnasında fark etmişti ve ne kadar sıklıkla olduğunu sordu çok sık olursa gün içinde hemen ara demişti
Betulyesilts 36+3 un ortada kasiyor benimkide korkutuyor ama beni uzun sure oyle kalirsada sknti die okumustum
buseyusuf27 Meral-5866 bebek genelde streslı olunca kendını kasar ve bıyerde top gıbı olur bu ıyı degıl sureklı olması hıc ıyı degıl ebem boyle soylemıstı hareketlerını takıp et demıstı benımkı de kasıyor karnımı ama anlıyorum yanlamasına yatınca sertlesıyor karnım ve poposunu dayıyor hısedıyorm cok skur bıyerde toplandıgı olmadı hıc bence doktorunuza danısın
MAsim esengl_ aa 😟 Allah korusun. Ben de seviyorum, güzel güzel ilişki kuruyoruz sanıyordum. Teşekkür ederim.
25esraomer12- Meral-5866 aynı şeyi bende yaşıyorum canım cinsiyeti belli değilse erkektir belki bizim erkek hep solumda
esengl_ MAsim bende öyle sanıyorum malesef üstelik benim ki birde doğum pozisyonundaymis kafası aşağı da rahime yakın birde bastıriyorim meğerse sancı yi ağrıyı arttirmisim nasıl pişman oldum üzüldüm şimdi dokunmaya korkuyorum bırak kendi haline hafif koy elini o hisseder zaten😌
Girlpowerbabe Meral-5866 merhaba bende de oluyor 17-18. haftamdan beri bazı günlerde 1-2 kere ama bende ağrı acı falan olmuyor toplanıyor sertleşiyor sonra düzeliyor doktorum normal olduğunu söyledi hatta toplandığında fotoğrafını çektim bir de düzeldiğinde çektim karnımı doktora yolladım normal olduğunu söyledi detaylıda da perinatolog normal olduğunu söyledi 21. Haftamız bitti :)
icegul Girlpowerbabe bende 17 +3üm. 12 haftalıktan sonra başladı. Sırt üstü yatınca anlıyordum başlarda. Artık ayaktayken bile fark ediyorum toplandığında sertleştiğinde. Normal bişeyse çok sevindim. Korkuyordum bende iyi değilse diye. Ağrı sızı yapmıyor ama setleşiyor
MAsim esengl_ ahh yaa, anladım. Allah korusun hepsini, sağlıkla gelsinler kendi zamanlarında inşaAllah. 🤲🏻 dikkat edeceğim, teşekkür ederim. 💕💕💕
yamacalimoms 17.Haftada bebek çok küçük Ters dursada istediğini yaparsa yapsın kesinlikle o toplanmayi oluşturacak guctede değil Magnezyum eksikliğinden dolayı rahimin kasılıyor Buda erken doğum riski demek Şurada bir kısım cahil bilmediği konularda keşke yorumda bulunmasa Doktorundan magnezyum iste duzeldigini goreceksin
Milkyol yamacalimoms kesinlikle katiliyorum. Ben 37. Haftadayim daha 2 3 haftadir bi tarafta toplaniyor ya da popoyu kaldirip orayi sertlestiriyor. 17. Hafta vs kucucuk zaten ne toplanmasi. Sacma sapan yorumlar.. tekmelerini bile o haftalarda yeni yeni minik minik hissediyosun zaten.
Mahbuss Meral-5866 o bende de oluyor 19 haftalık hamileyim ama sırt üstü yatınca oluyor bu durum normalde ayaktayken yan yatarken çok olmuyor
Girlpowerbabe icegul ben de sırt üstü yatınca oluyor genelde bu fotoğrafı doktora göndermiştim üstteki toplanmış hali alttaki normal hali böyle mi oluyor sizin de? [url=https://hizliresim.com/nziXQi][img]
Mahbuss icegul sormadım canım ama haftaya kontrolüm var gittiğimde mutlaka soracağım Benimde 18. Haftadan itibaren başladı ama sürekli olmuyor sorduğum kişilerde normal diyor bakalım doktor ne diycek