merhabalar bebegim doğalı 2 buçuk ay oldu. Havalar bir kac gundur cok sıcak olunca eşimle buzlu kola ictik ve bunu 2 3 kere tekrarladik hatta soğuk su içtim. Boğazım ağrımaya ve sesim de azıcık değişmeye başladı. Dünden bu yana da koku ve tat alamaz oldum eşim de bana bu durumu hatırlattı korkmaya başladım.eşim hayır sen soguk seyler ictin ondandır diyor ama ben çok korkuyorum sizce ne yapmalıyım 😔