d190516 Deryaalparslan ilk oğlumda kendi sancımla 39+2 de normal Doğum yaptım bu oğlumda 37+3 haftalığım şu an 38+5 te yani 15 eylülde sezeryanım var daha erken gelmezse tabi 😊
anapanda12 Deryaalparslan ilk bebeğim 24 haftalıkken erken doğumla oldu ysaşamadı ikinci bebeğimde erken doğum riski vardı ama o 39+1 de zorla suni sancı desteğiyle geldi 💕
anapanda12 Ezgi_3434 hamile kaldığım andan itibaren beni bekleyen riskli gebeliği biliyordum şöyle ki rahim ağzı yetmezliği olduğu için 12. Haftadan 34. Haftaya kadar risk vardı hep