Anne_21 ben ilk gebeliğim de doğumdan 2 gün önce 2 gün boyunca yaşadım o ağrıyı,taki doğayacağı gün kasık ve bel ağrısının aynı anda eşlik etmesi üstüne birde nişanımın gelmesi ile doğumum başladı. Benim nişanım geldi ondan 1 saat sonra suyum patladı haliyle ağar topar gittik. Sancıları olabildiğince evde Çek canım ben hata ettim ilk gebeliğimdi hemen hastaneye gittim boş boş odada durdum. Şimdi 2.bebeğime 30 haftalık hamileyim sancıları evde çekeceğim ağırlaşınca gideceğim hasteneye. Ama suyun gelirse bekleme git çünkü enfeksiyon kapma riski çok yüksek oluyor,bebeği koruyan o su olduğu için patladığı an hasteney gitmek en doğrusu. Ama ağrı ve nişan gelmesi bunları evde bekle kuzum. Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin canım benim💕🤲🏻