Ya dün sabahtan beri kahverengi akıntım var. Son birkaç saattir de ara ara sancı giriyor, geçiyor. Karnım sertleşiyor. Su falan gelmedi ama doğum mu başladı emin değilim. Sabahı bekliyorum ben de. İlk lekelenme olduğunda Doktoruma bilgi verdim ama bekle daha gitme hastaneye demişti. Tabi o zaman sancı kasılma falan yoktu. Gece yatınca başladı sancılar ama çok düzensiz şimdilik.