tgbktszdmr Her gece istikrarsız dişim, diş etlerim sancı yapıyor. Dişlerim sanki yatağa yatmamı bekliyor 😔 karanfil yağı kullanıyorum uyuşturuyor. İnşaAllah zararı yoktur
nil_sugra tgbktszdmr diş ağrısı genelde gece olur canım. Hatta dişe müdahale zamanı geldiğini anlamak için doktorlar geceleri ağrıyı ağrımadığını sorarlar. Karanfil yağını tutmadığın sürece bir şey olmaz zaten. Allah acını dindirsin çünkü diş ağrısı çok kötü bir şey
tgbktszdmr Sevdaleo 9 +2 yim henüz. 6. Haftadan beridir aynı. MaşaAllah sizin az kalmış yavrucuğunuza kavuşmaya bana göre ☺️☺️
Sevdaleo tgbktszdmr Darisi sana olsun canm bnmde bu haftalarda dis agrim cok oluyor etleri feln ozellikle fircaliyodum tuzlu su yapip calkaliyorum ilac feln icmiyorum bakalim ins gecer seninkide 🙏🏻
tgbktszdmr Sevdaleo ben de her gece tuzlu su gargarası yapıyorum. 20 lik dişlerimi hamilelik öncesinde çektirmediğime çok pişmanım. 7 ay daha sürecek gibi bu ağrı😔 sana da geçmiş olsun Canım
Sevdaleo tgbktszdmr Iyi yapiyorsun fircalamak hamilelikte cok onemli dis agrisi olur norml ins kötulesmeden biter agrin cnm🥰
91ARIN91ASK tgbktszdmr fazla uzun sürmüyor diş ağrısı benim de vardı ilk başlarda 20’lik dişim ölücem diyordum minoset yarım içmeye izin veriyor doktor ağız gargarası yaptım hep ekmeğin inatla kabuğunu yedim dişim üstünde açılsın yer diye geçti öyle 1 hafta çektim