Merhaba kızlar..Öncelikle rabbim herkese hayırlısıyla,sağlıkla evladını kucağını almayı nasip etsin 🙏 ilk gebeliğim kalp atışları yoktu düşürdüm.ikinci gebeliğim 25+5 de erken doğum oldu rahim açılmasından dolayı ve bi hafta yaşayabildi oğlum😌 Şimdi 35 haftalık prensesim 🥰serklaj yapıldı 14.haftada o gün bugündür hep yatıyorum ..Daha fazla uzatmayım ama paylaşmak istedim ..Şimdi kızımın ismine karar veremiyorum😊 Eşim Zehra istiyor ananesinin adı.Benim içime tam sinemedi ama kırmakta istemiyorum ..
Azra Lina / Ahu Zehra / Zehra Alin / Zehra Lina / Zehra Liya / Zehra Nur
Sizce hangisi ???
varsa başka isim önerileriniz alabilirim 😍