Semaykuntt SevdaPolatts en erken 6.haftada kalp.atisi duyulur en gec 9.haftada duyulur 🤗 ben hep 6.haftamda duydum
ftmm38 SevdaPolatts 6+1im yarın doktora gideceğim ınsallah kalp atışı da duyulabilir demişti doktorum 😊
SevdaPolatts Seher112 bebek göründümü ben gittim 5+6 sadece kese vardı bebek yoktu boş gebelik olabilir dedi 😒
150_gelartik SevdaPolatts ben de 5+6 da gittim boş gebelik demedi bana dr sıkma canını kuzum ancak görünür
TurkanAri Ben de gitigimde 5haftalikdim dedi kese gozukuyo ama bebek gozukmuyo.Ya erken oldugu icin yada bos gebelik.Yarin yine randevum var o kadar heyecanli ve uzgunumki.Insallah bebek gozukur yarin.Dua edin kizlar 😥