bernagunes7 Merhaba arkadaslar. Kızım 1,5 yaşında ve 6 aylık hamileyim. 2.sezeryan 1 e göre daha zor geçiyormuş yakın zamanda 2. Sezeryan olan varmı aranızda?
aselberen bernagunes7 Bende 3 hafta sonra ikinci sezeryanimi olucam inşallah Evet benimde duyduğum ikinciler biraz daha zor oluyormuş Bunun sebebi bence ilkinde acemilik yaşamış olmak ikinciler de başımıza neler geleceğini biliyoruz Bu yüzden zaten ön yargılı yaklaşıyoruz sezeryana
Semaykuntt bernagunes7 merhaba kişiden kişiye değişir canım zor olup olmaması ben sadece anestezide sorun yaşadım lokal olmuştum pişman oldum ama sonrası tabikide ameliyat kesi yerinde agrin sizin oliyor ama aralıklı ağrı kesiciler antibiyotikler iyi geliyor onun haricinde yürüyüş yapinca kan akışın olunca ağrıların azalıyor bu kadar korkma hayırlısı olsun de yeter kimisi zor geçirir kimisi hafif b3lli olmaz ama ilkinden daha kolay gibi bir sey ilk sezeryan zordur 2.ci öyle değil kısmen kalıyor yanında
Kubravci bernagunes7 kizim suan 15 aylik bende 26 haftalik hamileyim 2. Sexeryanim olcak ilki cok guzeldi cabuk topwrlandim bunda nasil olur bilmiyorum korkuyorum bende
Semaykuntt aselberen merhaba kişiden kişiye değişir canım zor olup olmaması ben sadece anestezide sorun yaşadım lokal olmuştum pişman oldum ama sonrası tabikide ameliyat kesi yerinde agrin sizin oliyor ama aralıklı ağrı kesiciler antibiyotikler iyi geliyor onun haricinde yürüyüş yapinca kan akışın olunca ağrıların azalıyor bu kadar korkma hayırlısı olsun de yeter kimisi zor geçirir kimisi hafif b3lli olmaz ama ilkinden daha kolay gibi bir sey ilk sezeryan zordur 2.ci öyle değil kısmen kalıyor yanında
Ezgim Benim ilki nasilsa ikincide öyleydi ikisindede hemen toparlandim rabbime sukur sadece ikincisinde bas agrim oldu biraz siddetli simdi 30 haftalik gebeyim bunda ne olur bilemem rabbim hepimize kolaylik versin 🙏