Kızlar 17+1 hamileyim elhamdulillah 🙏🏻 Karnım da adet ağrısının az daha hafifi bir ağrı var. Sebebi ne olabilir yaşayan var mı bu dönemde böyle ağrı? (Bu arada , guatr, idrar yolları enfeksiyonu ve gebelik şekerim var. Hepsine ilaç kullanıyorum, şeker için de insülin )