Nzdla ben 3.cü dogumda suya koydum kaynanam bildigi duaları okudu.sancım var acılmam yoktu neyse aklımıza geldi koyduk ve 3 kere o sudan içtim.içildigini bilmiyordum iç güdüsel olarak içtim içimden geldi.en son hastaneye giderken yaptık neredeyse arabada doguruyordum dogum başlamıstı arabada..