Arkadaşlar moralim çok bozuk 10 yildir şeker hastasıyım ikinci gebeliğim şuan kan ve idrar sonuçlarım berbatmış doktor öyle dedi kan değerlerim düşük vitaminler boş dedi bide en kötü yani idrarımda şeker çıktı bu bebekte ani ölümlere yada bende şeker koması yapabilirmiş 😪 yatış vermiyor hastaneler ne yapicam bilmiyorum