Arya92 sıcak su evet benim de aklımda ama korkuyorum bişey olur diye bende en iyisi doktoruma gideyim böyle olmayacak verdikleri geçirdi ise kullanırım hemen... kanızlık yok çok şükür ama olmamasına rağmen nedir bu başıma gelen anlamadım sıvı tüketiyorum salata da yiyorum ama nafile.. bilgi için teşekkür ederim inş hepimiz kurtuluruz bebişler olmasa herşey yapılacak ama insan tırsıyor bebeğime bişey olur diye