Figengnc Kizlar Selam, 8 haftalik ikizlere gebeyim. Sabahlari sadece 1defa midem bulaniyor, baska bir belirti yok. Keseyi gordum, Kalp atisini duyduk, acaba kendim ne zaman hiss etmeye baslarim??
Kybele23 Figengnc ben 18.haftada hissettim kızımı. Kilolu değilim 1.75boy 59 kiloyla hamile kaldım. Zayıf anneler daha çabuk hissediyormuş. Çoğul gebeler de daha erken hissediyormuş. Ama kaçıncı haftada hissedersiniz bilemedim.
ikizminikler Figengnc ben 19 da anca yavaş yavaş varlıklarını hissettim canım daha çok erken merak etme bulantılarında bi olucak bi olmicak bu bebeklere bişey olduğu anlamınada gelmiyor sen sadece içini ferah tut.. ben bulantı için hap içmek istemedim kendi geçsin diye almadım ama 13 haftasında dayanamadım artık prilam verdi doktor o günden beri mis gibi herşey
GozdeBabur Figengnc Figengnc 18 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. 13. Haftada birini 16. Haftada diğerinin cinsiyetini öğrendik. Hiç mide bulantım olmadı ve hareketlerini de henüz hissetmedim.
Figengnc Kybele23 umarım ben de erken hissederim. İlk cocugumda 22.haftada hissettim, ama bu ikiz oldugu için biraz erken ola bılır
Aysun_Tugra Öncelikle tebrik ederim 🤗 benim de çift yumurta ikizlerim olacak. İkinci gebeliğim ve 16. haftanın başında minik minik hissetmeye başladım. Cinsiyetleri de birinin 14. diğerinin 16. haftada belli oldu. Bulantılar 6. haftadan itibaren başladı ve 4 ay bitene kadar çok şiddetli devam etti. Kokulara hassasiyet de ilk hamileliğime göre çok daha fazlaydı. Ama 4. ayın sonuna doğru bayağı rahatladım.
ikizzannesi 19 haftalığız şu an. 160 biy 63 kilo ile hamile kaldım. 17 haftada hissetmeye başladım bende ve 16 haftamda ikisinin de cinsiyeti belli oldu. Benimde senin gibi sadece sabahları mide bulantim hatta ekstra istifram oluyordu. Vok şükür 15 haftadan sonra son buldu. Ilık süt iyi geliyo 😉😊
Kizilkedi 20+1 im gebeliğin başında sadece kokulardan tiksindim hiç kusmadım midem bulanmadı ama yemek bile yapamadım 3. Ayın bitmesiyle bu durum da bitti. Şimdi ufak pıtır pıtır hareketler hissediyor gibiyim ama gaz mı bebekler mi anlamak çok zor, gerçek bir tekme ile henüz karşılaşmadım 🤗
Aslisir Herkese merhaba ben 6 haftalık hamileyim geçen gün ikiz olduklarını öğrendim cuma günü kalp atışlarını duymak için gidicem siz kaç haftalıkken kalp atışlarını duymuştunuz
Aslisir Figengnc benim biri tam 6 haftalıktı diğeri 5 buçuk haftalık ama doktor kalp atışı için çok erken dedi 7-7buçuk haftalık olduklarında gideceğim canım ☺️ Allah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Kybele23 Figengnc inşallah en erken zamanda hissedersin ve sağlıkla sıhhatle kucaklarsın yavrularını 💕😍🥰