yigitalpinannesi40 malesef kuzum ben şuan 33 haftadayim ilerledikçe agirlasiyorsun ve günden gune daha da sert hissediyorsun o baskıları, dayanilmicak gibi değil ama huzursuzluk yapıyor uyutmuyor 🥵hamilelere Allah kurtarsın niye derler diyordum, asker gibi nöbet tutuyoruz içimizde bir can var şimdi daha iyi anlıyorum niye öyle dediklerini