Defnearya Mrvaklynr merhaba cnm öncelikle gecmiş olsun, evet sanırım. Varis bende de cıktı ilerliyor 😔😔
corekotu_1 Mrvaklynr bende de var canim bende 23 haftaligim su an ama 20 21 gibi olusmaya baslamisti ilk. Ama henuz varise donmedi. Morariyor agri yapiyor biraz sonra geciyor.Bende neden oluyor bilmiyorum acikcasi
nil_sugra Mrvaklynr varis damar şeklinde olur canım sen morarma diyorsun. Bence doktora gitmelisin. Belki farkında olmadan bir yere de çarpmış olabilirsin ama sen emin ol. Pıhtılaşma biliyorsun direkt bacağı etkiliyor
yigitalpinannesi40 Benim de bacağımın iç kısmında morluk var ufak birsey hani bir yere çarpabileceğim yer de değil kontrolüm de soracağım doktora ben de
Evlat_can Benim son zamanlarda öyle oluyordu 32haftalik oldum geçen tesadüfen doktorum plt değerlerine bakalım dedi ve baya bi düşük cıktı.duzelmezse ameliaytta sıkıntı olur kanı durduramayiz dedi ve başka hastaneye sevk etti ınsallh düzelir 😥
Mrvaklynr Evlat_can canım iki hafta önce kan değerlerime bakılmıştı Plt değerimde herhangi bir sıkıntı yoktu ben de anlamadım
Mrvaklynr nil_sugra belki de canım zaten küçük bir leke şeklinde belki vurmuşumdur bir yere iki gün sonra kontrolüm var inşallah o zaman sorucam pıhtılaşma testlerini yaptırmıştım daha öncesinde sıkıntı yoktu ama bilmiyorum
seymaalimm Eğer varis oluştuysa damarınız da çatlamış olabilir damar çatlayınca yuvarlak şeklinde acısız bi morartı oluşuyor ama doktorunuza da sorun bi