Minikprenses001 Kızlar 16 ya girmek üzereyim - 20 haftalıkken hem 3 lü tarama yaptırıp hem organ taraması yaptırabilir miyim ?
zeyzey95 Minikprenses001 3lü teste gerek yok doğruluk payı %70 zaten. Detaylıda çıkar bişey varsa canım
Babyy1S Minikprenses001 oncelikle doktorun ne derse onu yap ama fikrime gelrsek ben sadece 2li ve ayrintili yaptirdim 3 lu ve 4lu testlerin dogruluk orani daha az oldugu icin
yigitalpinannesi40 Direk detaylıya girersin bence detaylıyı yaptırdıktan sonra ikiliyi yaptırdıysan üçlüye gerek yoktur diye düşünüyorum ama bir doktoruna danışsan daha iyi olur tabi ki
Minikprenses001 yigitalpinannesi40 yarın memleketteki doktorumu arayıp danışayım o zaman . Şuan hakkarideyim eşimden dolayı kafama takıldı
Minikprenses001 Babyy1S teşekkür ederim canım . Bu ikinci gebeliğim. İlk kızımda sadece detaylı ultrason yaptırmıştım . Bunda eşim hepsini yaptıralım diyor ondan sordum bende