Merve1192 Merhaba kızlar 😊 kızımın ismini Duru koymaya karar verdik genel düşünce nasıl merak ettim ankete katılır mısınız lütfen 💕
Edizhanmom Merve1192 bende çok beğeniyorum. Benim oğlum olacak ama, Allah nasip ederde bi kızım olursa Elizan Duru koymayı çok istiyorum. 🥰
Didi6 Merve1192 Çirkin diyemem ama o kadar baydı ki artık. Aslında güzel olan bir isim artık güzel gelmiyor bana
Seymaaygzz Benim kızımın ismiee Allah’ın izniyle Nisa Duru olucak canm babasıyla onu koymaya karar verdik güzel kadın anlamı 🤍🕊️
Aysun_Tugra Çok naif bir isim. Benim de ikizlerim olacak Duru ve berrak koymayı düşünüyoruz isimlerini 💕
Merve1192 Aysun_Tugra ya çok guzelll isimleri de ikiz olacak 🥰 isimleri omurlerine sirayet etsin inşallah 💕
Seymaaygzz Merve1192 Teşekkür ederim Amin inşallah sizinde bebeginiz ismiyle yaşasın inşallah duru çok güzel bı isim🤗
Aysun_Tugra Merve1192 amin inşallah çok teşekkür ederiz 🥰 ALLAH evlatlarımızı korusun bizlere bağışlasın inşallah 🙏💕
Merve1192 zeome herkesin fikri farklı tabiki saygı duyarım😊 anlamı hoşuma gittiği için biz bu ismi seçtik bir de duru isminde tanıdığım gördüğüm kız cocuklari gerçekten taşıyor bu ismi saf duru bir güzellikte oluyorlar🥰