EmineCan1 bence biraz daha bekle canım. Şu an onun için çok hassas bir dönem. İdrarını yaparken çekeceği acıyı düşün. Hem bazen iyi olsa da bazen de bazı bebekler de ters tepki yapıyor sonuçta her bebeğin bünyesi bir değil. En az 3 ay bekleyin bence,çocuk kendini toparlasın öyle yaptır,ben erken yaptırıp mutlu olan da çok duydum erken yaptırıp pişman olan da . Benim de oğlum var 18 aylık hala yaptırmadık,2 yaşını bekliyorum. Birde ben yurt dışındayım Burda öyle güvenilir doktor bulmak çok zor. O konu da Türkiye’mizin gözünü seveyim. Yurt dışında çok zor bu işler 🥺🥺