Kızlar dünden beri çok kötüyüm sürekli bi öksürük bi halsizlik bebeğime bişey olacak diye çok korkuyorum hiç bi ilaç da alamam hastaneye de gitmeye korkuyorum eğer çok uzun sürerse mecbur gidicem hiç hastalık geçirdiniz mi hamileyken neler iyi geldi çorba içtim sadece iyi gelir diye bişey de yiyemiyorum😢