Ben 28. Haftadayım, 24. Haftamdan beri o kasılmalar var. Karnımın bi tarafı yumurta gibi şişiyor. Ben bebek zannedip dalga geçiyordum, sonra doktora tarif ettim. Doktor onlar rahim kasılması dedi. Çok oluyor mu, vajinanda agrı hissediyor musun, ritmik oluyor mu gibi sorular sordu. Bi ara hergün oluyordu, özellikle otururken ve yatarken. Doktor dikkat et erken Doğum belirtisi olabilir dedi ve hemen magnezyum takviyesine başladı. Magnezyum kullanmaya başladığımdan beri baya azalmıştır hatta gün içinde hiç olmuyordu ama bugün temizlik yaptım ve baya yoruldum. Sonrasında 3-5 dk da bir 10-15 kasılma oldu, devam etseydi doktora haber verecektim ama etmedi allahtan. Yinede tırsöadım değil. Braxton hicks yani yalancı kasılma deniyormuş bunlara. Dikkat etmek lazım özetle.