S-e3506 hulya_1919 35 de gittim 2367 gramdı pazartesi gideceğim bakalım kaç oldu şuan 37+5 haftalığız
Eha1 hulya_1919 ay bu bebek kilosu o kadar kafam karışık ki 38 haftalikken gittim cuma gunu doktor 3100 dedi 37 hafta ile uyumluymus daha öncekiler de hep bebek gelisimi bir haftadan fazla büyük çıkıyordu 🤕
Eha1 Ayseannesi valla gsn hicbirsey anlamadım doktordan 38 haftaligim neye göre fazla ki zaten ufak dogacak bebek eşlik. Cikiuo çünkü hep bnm de ilerdeydo ama dedikleri gibi cikmadi