Kızlar selam doktorum bana ilk 3 ay dedi ağır temizlik yapmayacaksın, yüksek yerlere uzanmak veya yere çok eğilme tarzı hareketlerden kaçınman lazım dedi az topuklu ayakkabı olsa dahi giymeyeceksin dar sıkan kıyafetlerde yok spor yarım saat yuruyus tepe bayır cıkmadan yormadan kendını sizinde doktorunuzunda sakıncalı buldugu yapılmaması gereken şeyler vs nelerdir birbirmizi bilgilendirelim 🤔😇😇🙏