Canım kızlar merhaba tekrardan benim 1 buçuk yaşında oğlum var ve 13 haftalık gebeyim ama oğlum hala emiyor doktora sorduğum da ikş bebeğe de zararı olmaz sadece sende halsizlik yapar emebildigi kadar emsin dedi büyüklerimiz de haram dıyolar siz ne düşünüyosunuz bu konu da