Boncukbeyinannesi Taabyyy ordek yuruyusu diye bir yürüyüş var bilir misiniz bilmem :) o şekilde çömelerek yerde adım atın yapabildiğiniz kadar hem açılmayı arttırır hem de dogumu. Yer çekiminden yararlanmak her zaman iyidir. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Svdglr 39+6yım tık yok napıcsm bilmiyorum bir buçuk yaşında oğlm var 38+3de doğurmştm bunda hiç gelmicek gibi hissediyorum
Lena Taabyyy Aynen çok hareketli bu yüzden kanala tam girmemiş daha dediler birde cinsel ilişki önerdi ebemiz 🙈
Taabyyy Lena bizimki kanalda. Cinsel ilişkiden korkuyorum 9 ayda bir kez oldu o kadar. Bu halimde biraz zor ya :(
AliSilan Bende 38+4 ğm ne bir sancı ne kanala inme var sadece karnım düşmüş . Herşeyin hayırlısı versin Allah elbet sadece kızımı sağlıkla almak istiyorum artık 😊🤲🏻❤️
Taabyyy Boncukbeyinannesi insallah bide onu deneyeyim😊😊 teşekkür ederim nerelere kaldı bahislere kavusmak😁😁