Sahrammm Acemianne92 hahahah🤣 42 haftalık doğuramadım bacım kızımda sezaryen oldum ama çok çabaladım😎tavsiyem yürü eğil kalk halı sil merdiven in çık hurma ye ben Bi kilo yedim yine yok 🙈🤣😬 baktım gelmiyor bekle inat etme🤣
Slnbsr Acemianne92 bence hiç zorlama kendi istediği zaöan gelcek o halı silmeler, merdiven çıkmaşar hep hikaye benim kızım tam 40+1 de geldi
sanem68 Acemianne92 taktikler işe yaramıyor canım boşa kendini yorma zaten doğumda enerjiye ihtiyacın var gelmeyince gelmiyo inanki ben neler yaptım bünye dedi doktorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Acemianne92 Sahrammm ailecek seferber ettim herkesi merdiven inip çıkıyorum ,yürüyüş yapıyorum ,hurma yiyorum bana mısın demiyor hafif bel ağrısı o kadar 😂
Acemianne92 sanem68 ilk doğumunu nispeten rahat geçirenlere çok özeniyorum hepimize nasip olsa öyle doğumlar keşke pozitif olmaya çalışıyorum şimdilik 🤗
Sahrammm Acemianne92 bizde öyleydik 😍🤣 beline vurduysa yakındır kuzum benim hiç Bi belirtim olmadı inşallah bir avazda doğurursun 😇🙏😍