Merhabalar sizden ricam olacak ankarada ozel bi hastanede takipliyim 19 haftalik gebeyim ama doktorum icime sinmiyor. Muayenemiz 10 dakika surmuyor bile. Ayrintili ultrasona gittikbaska bi doktora suyumun az oldugunu kilomun takip edilmesini ve birde gobek fitigim varmis arada sorunlarim oluyordu ayrintilidaki doktor bildi onun ucreti butcesi asar dogum muayene 15 i bulur. Oyuzden aklim cok karisik herseyde kararsizim korkuyorum. Vitaminlerime bakmadan bir suru ilac verdi 2 aydir kullandim ayrintilidaki doktor degerlerine bakmadan kullanma tehlikeli dedi. Ankarada memnun oldugunhz hastane doktor rica edecektim. Moralim bozuk biraz uzattim kusura bakmayin 🙏