DilanDag Ayseturkoz benimde son 20. 25 Eylül de doğumum var son 1 hafta kala annemle cam kapı giricez ozamana kadar ben yavaş yavaş dolap içlerini yapıyorum
Asel61 Ayseturkoz bende yavaş yavaş yapıyorum hafta sonları eşim ile yapıyoruz geçen hafta camları sildi perdeleri yıkadı bu hafta sil şükür toz alicaz banyo temizlicez 37+6 oldum
Ogretmenannee Ayseturkoz Dikkatli olun yardım alın mutlaka. Ben geçen yatak odasının tozunu aldım 2 3 gündür kötüyüm şimdiden böyle
Ayseturkoz Yagmur16 başka çocuğunuz yoksa bence yapın oturun gerçekten son haftalarda ağırlaşıyosunuz yapıp oturmak en iyisi doğuma giderken süpür sil yapıp çıkarsınız benim küçük kızım olduğu için son ana bırakmak istiyorum temiz kalsın diye
Ayseturkoz Ogretmenannee kesinlikle tavsiyeniz için teşekkür ederim geçmiş olsun dikkat edin kendinize
Ayseturkoz DilanDag aynen bende öyle düşünüyorum halıları veririm yavaş yavaş dolap içleri arkalar petek sonra camlar en son avize kapı yerler 😊